søndag den 1. februar 2009

Award fra Manna


Så fik jeg igen tildelt en award, som jeg fra nu af vælger at kalde pris.
Det er en limonadepris- (ja--- limonade er jo surt og sødt i fortyndet udgave, så det er nok et meget passende navn).
Den er vist amerikansk og jeg har tydet den til at betyde, at jeg har modtaget denne blogpris, fordi:
jeg i denne uge har vist storsindet adfærd og/ eller taknemmelighed. Det er en fin måde at vise, at man værdsætter disse personer. Derfor skal du gøre sådan.
1. Sæt logoet på din blog eller indlæg
2. Nominer mindst 5 blogge og sørg for at nomiere dem i dit indlæg

3.Fortæl dem at de er nomineret ved at kommentere i deres blogs
4 Del den kærlighed ( den ER amerikansk- nu er der ingen tvivl!) og lav link til det indlæg og den person, som du har m0dtaget prisen fra.

Jeg sender denne pris videre til følgende personer

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Kære Karin! Et stort tillykke med din pris - det er så velfortjent, at den havner i din turban!
Og tak fordi du sender den videre til blandt andre mig :o)

Helle : sagde ...

Jeg vil sige lige som Madame, at den er dig velfortjent og takker for prisen. Jeg giver dig ret i at den må være Amerikansk ;-)

Pernille sagde ...

Sikke en fin pris, tillykke med den. -og tusinde tak for at du har givet den videre til mig, det varmer helt ned i tæerne. :o)