søndag den 11. januar 2009

UDFORDRING

Jeg er blevet udfordret, tror jeg det hedder på dansk- ret mig, hvis det er forkert- af http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/

Jeg ved ikke helt, hvordan det fungerer, men det er vist en slags kædebrev, så jeg skal vist udfordre 4 af mine læsere. Det er nok ikke noget problem, for jeg ser ud til at være en af de første her i Danmark. Det var værre med blogprisen, for den fik jeg aldrig givet videre. Jeg kunne nemlig ikke finde ud af at kopiere billedet af blogprisen og dermed sende den videre. Desuden havde mange fået det på det tidspunkt og jeg var nyere, end jeg er nu.

Mine 4 favoritprogrammer på TV:
Nyheder
Dokumentarprogrammer
Danske film
Naturprogrammer

4 aktiviteter fra i går

Strikkede på en FLS
Købte garn til en cirkeltrøje til datteren
Kørte datteren til Aalborg og hjem
Var til korprøve i Helle for Jazz

4 aktiviteter jeg ser frem til og håber på vil ske

Min fars 80 års fødselsdag hjemme hos mor og far og kun med søster og hendes familie samt om 14 dage med mine forældres venner fra dengang vi var små.
At få¨besøg af alle børn og den enes kæreste i weekenden
At skulle til korprøve på næste onsdag
At få strikket min FLS færdig og set om den passer

4 favoritrestauranter
Søgaards bryghus, Aalborg ( sindsygt dyrt og meget lækkert)
Cafe Provence ( og spise østers)
Mad Donna ( der har haft billige priser på gourmetmad)
Jensens fiskerestaurant på havnen i Sæby ( deres tag selv fiskebord)

4 ting jeg ønsker i fremtiden
At bankkrisen lægger sig lige så hurtigt som den kom og at det bevirker at datteren får elevplads
At begge mine børn finder deres livs udkårne og får et liv de bliver tilfredse med OG at jeg bliver bedstemor til en flok herlige frække snotnæsede unger, der elsker mig overalt på jorden og som jeg kan forkæle
At vi allesammen forbliver raske og ikke rammes af alvorlig sygdom
At præsidentskiftet i USA bevirker en mere human politik og forhåbentligt mindre krig i verden

4 blogge jeg udfordrer

http://tankerogspin.blogspot.com/

http://huskebloggen.blogspot.com/

http://ny-dagbog.blogspot.com/

http://helleshjoerne.blogspot.com/

3 kommentarer:

damsgaarden sagde ...

Uha, tusind tak skal du ha', sådan er det når man stikker snuden lidt frem, så får man tilbage af samme skuffe ;-)). Jeg ser lige om energien rækker til at følge op på den. Endnu engang tak :-)

Madame sagde ...

Tak Karin, ja det er virkelig en udfordring, som tankerogspin skriver. Det var sødt af dig - jeg vil også lige se, om mit overskud rækker til at følge op. Men det var i hvert fald spændende at læse, hvad du fortæller :o)

Helle : sagde ...

Hej Karin, hmm tak for din udfordring. Jeg er ellers så let kommet uden om lige indtil nu ;-) Når jeg nu får den af dig, så vil jeg også tage imod den :-)

Samtidig vil jeg takke dig for dit søde svar på min blog. Det du gerne vil have mig til at gøre lyder også helt supert, bort set fra at min ryg er faldt sammen efter 3 operationer, så når jeg har nerver i klemme er det netop den vej jeg ikke kan komme. Jeg går som en vingeskudt and ;-) med næsen mod jorden. Men det er rigtigt at det ellers er en øvelse som bare er god til at træne ryggen med. Det går bedre i dag, men der er lang vej endnu.