tirsdag den 24. januar 2012

Vame strømpebukser til Caroline

 Strømpebukser strikket i Bumbo strømpegarn med Aloe Vera str nyfødt 
Farverne faldt jeg fuldstændig fra. 


I går fik jeg en mail fra mit nye barnebarn. De er fremmelige nu om dage- der stod- Kære bedstemor- min mor siger jeg ønsker mig et par strømpebukser i uld, et par lyserøde sokker der er så lange jeg ikke kan sparke dem af og en ekstra uldtrøje, for jeg har kun en jeg kan passe lige nu.
Kærlig hilsen Caroline

Det kunne jeg ikke stå for og da jeg følger en svensk blog dukkede det  her mønster op.
Dem kunne jeg ikke stå for. Det er i det hele taget sjove og anderledes mønstre der findes på den side. Rigtigt inspirerende.

Nu tror jeg det skal være et par spiralsokker- dem kan hun da ikke vokse ud af jeg vil have gang i og så måske en trøje i det samme glade bumbogarn. Hun har allerede fået så meget tuttet lyserødt, så jeg må godt bryde og give noget skægt.


7 kommentarer:

Irene sagde ...

Kære Karin tak for din søde kommentar på min blog. Og så rigtig hjertelig til lykke med dit barnebarn. Jeg havde godt læst det, men orkede ikke at kommentere lige den dag.. Det er noget helt særligt at få børnebørn . Jeg nyder det i hvert fald. Caroline er et yndigt navn.

Karin Grøn sagde ...

Hej Irene. Hvor er jeg glad for at høre fra dig. Jeg kan sagtens forstå at du mange dage ikke har overskud til at blogge men så bliver man jo des gladere når man får en hilsen fra dig. Jeg er så glad for lille Caroline og hun har lige haft sundhedsplejerske for første gang og skulle hun have karakter var det et 12 tal. Hun er sund og rask og har allerede smidt navlesnoren, så nu er hun klar til verden. Datteren og hendes kæreste fik også topkarakterer for deres tackling af det hele- de tager det stille og roligt og lader folk snakke og gør tingene på deres egen måde overbevist om at det kan de sagtens finde ud af. Det er så dejligt at se og høre og skønt at se hvordan de nyder deres lille pige.

Ulla Røjkjær sagde ...

Ja et fremmeligt barnebarn har du i hvert fald.. Smiler...
Så er det bare med at få smurt pindene

Susan sagde ...

Hvor er de søde og sjove. Det bliver et flot farvestrålende barnebarn:_)

Madame sagde ...

Hvor er det smukt, hvad du har strikket til Caroline og hjertelig tillykke med dit lille barnebarn, Karin!

Kirsten sagde ...

Caroline - skønt navn til en lille troldeunge. Da jeg var en ganske lille pige var min store drøm at hedde Caroline, så forhåbentlig bliver hun glad for navnet ;O)

Skønne buksestrømper og rigtig dejlige farver!

Helle : sagde ...

Søde strømpebukser ! det er så godt at de ikke kan sparke sokkerne af på den måde !!