søndag den 23. november 2008

Karen Noes stola i dominostrik i udvidelser




Karen Noes stola i dominostrik med udvidelse i Kauni effekt regnbuefarve


Ahhh det er søndag. Min mand sover endnu- han er natteravn- og jeg sidder og nyder freden og duften af kaffe.
I aftes blev jeg næsten færdig med den nederste del af ponchoen, som jeg vælger at kalde Karen Noe stola i dominostrik med udvidelser. Så nu mangler jeg kun den øverste og mindste del af den.Den er strikket i Kauni effekt i regnbuefarver.
Jeg vejer det hele når det bliver færdigt.



Mønster vedlagt, så udvidelsen kan ses

5 kommentarer:

Karen Klarbæk sagde ...

Ja, hæklede kringler er lettere at have med at gøre end dem der er bagt.
De bagte har jeg godtnok også lavet nogle af, men de kan ikke hænge i vinduerne for så blvier de for bløde.

Karen

Anonym sagde ...

Hej Tante Grøn...det er da lige det jeg vil gøre med min Karen Noe ting...har haft garn til den længe, men ikke líge vist om jeg ville lave den alligevel, men din løsning er genial :-)

Jette sagde ...

Det var da en super ide til det sjal. Og her er det stadig kun boblespillet der kører og ikke strikkepindene...

Annette sagde ...

Rigtig god ide til stolaen...har lige fået min nr. 2 færdig...dejligt og let strikketøj...

Strikkeheksen sagde ...

Hej Tante Grøn
Glæder mig til at følge din blog :-)
Fine, fine ting, du har lavet.