onsdag den 1. december 2010



Hurra jeg har vundet en give away hos



Jeg har vundet 100 duks amagergarn til at brodere med og det glæder jeg mig helt vildt til at modtage. Det bliver en lille ekstra førjulegave til vores datter, der stadig går og venter på en operation, som måske kan hjælpe hende af med de mavesmerter hun har.
Den er nu fastsat til 14. januar så nu kan vi se en ende på det men hun synes der er længe til- hvad jeg godt kan forstå. PT lever hun af cola og lidt brød, når det kan blive nede.
Hun har fundet ro og hjælp i at brodere- så tænker hun ikke så meget på sine smerter. Desuden giver det billige julegaver- hun er jo under 25 år, så hun får kun halv kontanthjælp og kan ingenting. Så hun høre til de fattige i Danmark og derfor falder det broderegarn også på et meget tørt sted. Jeg glæder mig rigtigt meget til at give det videre til hende.

1 kommentar:

Lavendel sagde ...

Åh, stakkels pige, giv hende et kram fra mig. Det er da længe, hun har bøvlet med det! Knus