søndag den 22. juni 2014

Hvem spiller Venstre wing i VM? Det gør mit tørklæde på tørresnoren !!

 
Så langt er venstre wing til venstre. Mønstret var månedens hemmelige udfordring hos Markno-Go Green på Facebook. Det er strikket i Tropical Color fra Ice yarns - sommergarn  af bomuld,bambus og dralon strikket på p nr 4.

 
Der er strikket vendestrik på endnu en ny måde i den ene side - en ny måde, som er lige så enkel og anvendelig som German short row, der ellers er min mest brugte. Tror dog kun den virker på retstrikning.

 
Farverne er også lette og sommerlige, men for kedelige til mig, så det bliver nok en fødselsdagsgave til min mor der fylder 83 på lørdag sammen med en sommerbluse jeg er ved at strikke og som jeg håber bliver færdig og i orden.
 
 
 

3 kommentarer:

dqpage sagde ...

Så flot - det ser rigtig spændende ud :o)

Teresita sagde ...

Muy creativa, me gustó mucho!

Ida sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.