onsdag den 1. maj 2013

Lidt fotos fra de sidste par uger - forår i haven



Der er liv og forår i haven. Solsorten har lavet den fineste rede med fine turkis æg i brændestabelen og jeg fik skældud hver gang jeg gik forbi og hun fløj af reden--- jeg tog mig selv i at sige undskyld,,, lidt dumt- det forstod solsorten jo ikke. 




 Hjallerup maskinforretning har hvert år åbent hus og Caroline og Bedstemor skulle op og klappe en rød traktor. Der er gratis kaffe og småkager, som Caroline nød hos morfar og røde pølser og 4 H fra Aalborg havde hesteopvisning. Det var altsammen en dejlig oplevelse syntes Caroline








Caroline fik et par flotte sorte og røde Massey Ferguson gummistøvler, som hun ihærdigt forsøgte at gå i på græsplænen- det var ikke nemt, når man først lige er begyndt at gå.


 Men gyngen blev hængt op i blommetræet og Caroline fik sin først gyngetur og det var dejligt
.

Balder blev " mishandlet" - hun er lykkelig for ham og jubler lang tid før hun når frem til ham, så han er advaret og kan flytte sig hvis han vil. Heldigvis er han en "tålle" gammel hund, der finder sig i det meste og ellers flytter sig.


 Naboerne har fået lam, så Caroline var med morfar på Lillegård og klappe får og lam


 En tur i klapvogn med mor blev det også til


og nu med egen hest-- gyngehest forstås. En dejlig ferie er slut og 7 maskinfulde vasketøj pakket sammen.Dejligt med besøg og dejligt med freden bagefter.

1 kommentar:

Hanne Tilst sagde ...

Kom lige lidt tilfældigt forbi din blog, læste du var gift med niels på 30 år. Jeg læste det lige igen, ja og igen. For jeg synes jo godtnok, at du havde scoret en ung mand, men hvorfor ikke. Tilsidst gik det op for mig, at det var på 30. år, så forstod jeg lidt bedre.

Jeg troede faktisk du var ´en anden tante grøn´, men hyggeligt lige at kigge med.