torsdag den 24. maj 2012

En lille sommercardigan i bomuld silke og hør til barnebarnet





 En lille cardigan a la February baby sweater men i Hjertegarns regi og jeg har tilføjet pæne kanter langs forkanten  og raglanen

Så fik jeg en lille cardigan med huller til barnebarnet færdig. Hun mangler den for hun har det så varmt i forvejen og må jo ikke få sol så jeg håber det lille hulmønster kan være med til at holde hende kølig.
Modellen finder du her og garnet er fra min yndlingsgarnbutik der har haft tilbud på lækkert garn i bomuld, silke og hør. Ganske vist kun i naturfarvet men hmpf det er lækkert.
Jeg har strikket det i to tråde på p nr 3 og så fik den lige 3 lyse fåreknapper og en anderledes fåreknap.

Lidt sjov skal der jo være til den lille dame- der iøvrigt nu vejer 6100 g og måler 64 cm og sundhedsplejersken synes hun skal til at på skemad men med den fart er der da vist krudt nok i mælken skulle man synes.
Herlig tøs der hopper og går på ens skød og hujer og hviner og griner i en uendelighed. Hun er virkelig bedstes sukkerknald.

7 kommentarer:

bea's blog sagde ...

Den er helt nydelig -
tusen takk for dine pene ord til Gubben's bortgang; det hjelper...
•✿⊱╮
Beatrice

Karin Grøn sagde ...

Tak for din hilsen - Beatrice- dejligt at vi kan hjælpe hinanden.

Ulla Røjkjær sagde ...

Ogsikke en skøn cardigan du har lavet til Sukkerknalden;O)

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Ja der er da vist rigelig krudt i den mælk når hun trives så godt.

Flot cardigan

Kirsten sagde ...

Hvor er den fin den lille cardigan, jeg er sikker på at sukkerknalden bliver fin med den på :))

dqpage sagde ...

den er bare rigtig sød :o)
hilsen Mona

Karin Grøn sagde ...

Ulla-tak
----------------------------------
Laj jeg er ganske enig- hun vokser godt- tak for komplimenten
------------------------------------
Kirsten - tak det tror jeg også
------------------------------------
Mona den er både klassisk og enkel og alligevel sommerlig på een gang