fredag den 3. december 2010

Håndevending fra Geilsk- en julegave

IH hvor jeg ønsker mig en gine!!!!!

Håndevending fra Geilsk
Strikket i Geilsk uld og bomuld str L

Julegave til min tvillingesøster

Strikket på en uge- lidt pral har man da lov til - især når man har så travlt med gaver som jeg

Jeg håber hun bliver glad for den. Hun siger ikke så meget og jeg ser hende kun nogle få gange om året, så jeg ser hende ikke i strik hvis hun overhovedet bruger det, men jeg må jo så gætte mig frem og håber hun kan bruge denne her.
Det bliver nok den sidste måde den skal bruges på da den er strikket lang i kroppen - vi er langlivede i vores familie.

9 kommentarer:

Irene sagde ...

Den vest er bare så sød! Fin farve du har strikket i . Modtageren kan da kun blive glad:-)

Kisser sagde ...

Hvor er den flot.
Din søster kan da kun blive glad.

Ingrids strik og patchwork sagde ...

Hej Karin

Ja det er en dejlig farve du har valgt og sjovt at vesten kan vendes.
Den skal hun nok blive glad for :o)
Hilsen Ingrid

Karin Grøn sagde ...

Irene--- tak for dine søde ord--- jeg kalder farven tordenblå.
-----------------------------------
Kisser- tak- det håber jeg også
-----------------------------------
Ingrid- jeg er selv mere til stærke farver men hun er meget brunlig i huden, har grønne øjne og er helt lyshåret med krøller, så jeg tror den bliver god til hende.

Pia sagde ...

Den er rigtig fin og sikken en god julegave at få.

Helle : sagde ...

Den er super flot og det er da en rigtig fin gave du giver hende, så mon ikke at den vil blive brugt.

Mormorstrik og Farmorsysler ❤️ sagde ...

Fin fin vest. Det er en rigtig flot farve du har valgt. Din søster er meget heldig :-)

Karin Grøn sagde ...

Pia- ja jeg håber det falder i smag
...................................
Helle- det er ikke til at vide, når man ikke taler og ses ret tit, men jeg kan jo håbe hun siger, hvsi hun ikke kan lide den, så andre kan få glæde af den.
-----------------------------------
Mormorstrik.- jeg havde lyst at strikke den og har ikke brug for mere strik selv, så hun må jo så se om hun kan bruge lidt hjemmelavet

Liselotte sagde ...

den vest er bare så dejlig, jeg er ved de sidste - laaange pinde - strikket i en blågrøn farve Geilsk uld, jeg vil også bruge den i din sidste visning - jeg er sikker på, at hun bliver glad for den.