onsdag den 27. oktober 2010

Kreative dage i Fredericia den 29-31. oktober 2010

På fredag går turen sydpå. Bente Geil har spurgt om jeg ville passe hendes strikkecafe på udstillingen Kreative dage i Fredericia den 29. oktober. Det sagde jeg selvfølgelig ja til og jeg tager en af Jazzstrikkerne med. Vi har lavet en strikkeklub i vores Jazzkor Helle for Jazz fra Aalborg. Desværre var det vores månedlige mødeaften men vi finder bare en anden, så det går nok.
Det bliver en lang tur på over 600 km og jeg håber bentøjet og ryggen holder til det.
Håber at se en masse af mine blogvenner dernede. Jeg er på stand D 3314 hos GEILSK hele dagen. På glædeligt gensyn.

Yderligere oplysninger kan du finde på http://www.kreativedage.dk/index.php/udstillere

5 kommentarer:

Irene sagde ...

Jamen så kan det jo være at vi ses:-)

Frujensensunikum sagde ...

Det lyder vel nok spændende jeg kommer derned om fredagen, så kan det jo være jeg ser dig.

Lotte K strik sagde ...

Det bliver sikkert spændende for dig.Har desværre ikke luft til sådan noget endnu.

Karin Grøn sagde ...

Irene- strikkeentusiasten-- det bliver spændende. Vi kender jo hinanden selvom vi ikke har mødt hinanden- det er egentligt lidt sært
-----------------------------------
Lotte K. Jeg håber det bliver spændende. Jeg har ikke turdet begive mig ud i den slags projekter før, så nu får vi se. Jeg har droppet turen til Sæby og vandgymnastikken i dag, da jeg skal med min mand til bloddonorfest i aften og skal afsted herfra kl 7 i morgen tidlig.

Annette sagde ...

Det var hyggeligt at møde dig, Karin, igår fredag...
var forbi idag, og prøvede nogle af de andre strikkeprøver... sjovt...