søndag den 23. november 2008

Julekalender til min nye lille nevø Anker


Julekalender til Anker

Jeg har også gang i en julekalender og har lige fået at vide, at den skal afleveres den 6. december, så jeg har pludselig travlt. Desværre fik jeg byttet om på farverne til ansigtet, så jeg fik syet det omvendt, så han så ud som om han havde været ude i voldsom kulde- pæonrød i hovedet. Heldigvis har min mand også lært at brodere som barn i børnehaven og han synes faktisk om det, da han var ung, før pceren overtog ham.
Han hjalp mig så i aftes med at få pillet det delte uldgarn op, så det kan blive lavet om. Der er jo aldrig så meget garn med i pakningerne, at der er nok til, at man bare kan smide væk, hvis man syr forkert, så det var en stor hjælp.

Han er lidt stille i dag, for alle hans 3 høreapparater er gået i stykker så nu fungerer vi for en gang skyld på vores lidt ubehjælpsomme tegnsprog, men det går. Det er vist ikke i dag vi skal føre de store eksistentielle eller politiske diskussioner.
Vi håber de kan hjælpe ham på Høreinstituttet i morgen tidlig. Der er jo nemlig 10 mdr ventetid også for en døv mand i fuldtidsjob på at få et høreapparat og det er 3. gang i denne måned det sker. Surt og rigtigt træls.

Ingen kommentarer: